Inghetata delicioasa

Navigand internetul in una din zile in cautare de retete cu adevarat usoare de inghetata, am dat peste ceva foarte interesant si anume inghetata facuta dintr-un singur ingredient, si anume banane congelate.
Mi s-a parut o chestie foarte faina asa ca am vrut neaparat sa incerc, iar rezultatul a fost unul uimitor.
Iata mai jos is procedeul.

Luati 2-3 banane (in functie de cita inghetata doriti sa faceti numarul bananelor poate sa creasca sau sa scada), decojiti-le si taiati-le in rondele de grosime nu foarte mare, apoi le bagati la congelator pt 1-2 ore (sau pana ingheata bucatile de banane).Eu am gresit putin pt ca le-am lasat pana a doua zi si au inghetat prea tare, iar mixerul meu nu a fost de prea buna calitate si m-am cam chinuit sa le zdrobesc.
Dupa ce au inghetat luati bananele si puneti-le intr-un blender care are si functiune de maruntit gheata si mixati bananele.La inceput o sa se transforme in cristale , insa nu renuntati si mixati in continuare, o sa observati cum bananele se transforma intr-o crema uniforma. Acum e momentul in care inghetata e gata, nu mai trebuie decit sa luati o lingura si sa serviti.

Inghetata de banane este doar baza pe care puteti apoi sa o mixati cu ce ingrediente doriti voi, eu am pus crema de ciocolata gen Nutella si a fost delicioasa, mai puteti mixa in ea si alte fructe sau alune. 
Lasati imaginatia sa zboare si nu veti fi dezamagiti.

Pofta buna si astept impresii. :) 

Am gasit si o poza explicativa pe http://www.de-azi.ro/inghetata-de-banane/


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu