Cum se fierb pastele


Cu totii am avut probleme macar odata cu fiertul pastelor, fie ca le-am fiert prea tare, fie va le-am fiert prea putin. Trebuie sa recunoastem cu totii ca e destul de fustranta chestia asta cu fiertul pastelor. Am sa va dau in continuare citeva sfaturi sper eu utile.

Pastele perfecte sunt cele fierte al dente. Acestea sunt gătite suficient ca să îşi păstreze o textură fermă, dar să fie perfect pliabile în acelaşi timp.

Ponturi
:
• Dacă nu îţi dai seama după gust cum ar trebui să fie pastele când sunt gata, atunci scoate una şi taie-o transversal. Dacă nu are aceeaşi culoare în interior şi la exterior, atunci pastele mai trebuie fierte.
• Italienii nu clătesc pastele după ce le scot din apa fiartă.
• Când pastele sunt al dente, scoate-le imediat din apă şi serveşte-le.
• Încearcă toate felurile de paste şi învaţă să alegi sosul potrivit pentru fiecare.

Paşi:

• Fierbe pastele conform instrucţiunilor de pe pachet.

• În general, se adaugă în apă puţină sare, ulei de măsline şi uneori ierburi mediteranene.

• Cu un minut înainte de timpul afişat pe ambalaj, scoate o pastă şi verifică dacă a fiert destul. După ce s-a răcit, gustă. Dacă ţi se lipeşte de dinţi, înseamnă că nu s-a făcut.

• Evită să le fierbi excesiv.


Sursa: www.goodfood.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu