Idei - utilizare pesto

Câteva idei rapide şi un borcan de pesto te scot din încurcătură, fie că e vorba de o cină în timpul săptămânii ori de o vizită neaşteptată a prietenilor.


PIURE AROMAT
Preparare: 30 de minute

Pune la fiert cartofi curăţaţi şi tăiaţi bucăţi. Când aceştia s-au făcut, scurge-I şi pasează-i împreună cu puţină brânză mascarpone şi pesto. Poţi să-l serveşti cu pui la cuptor.


COD CU CRUSTĂ DE PESTO
Preparare: 20 de minute

Amestecă 3 linguri cremă de brânză cu 2 linguri de pesto şi întinde pasta peste fileuri de cod curăţate de piele. Presară nişte firmituri de pâine sau pesmet şi dă-le la cuptor timp de 15 minute, până ce peştele este rumen şi pătruns.

ROŞII CU UMPLUTURĂ DE PESTO
Preparare: 30 de minute

Alege câteva roşii mari şi taie-le un capac, apoi scoate-le interiorul. Amestecă nişte orez fiert cu măsline verzi şi mozzarella tocate mărunt, plus câteva linguri de pesto. Umple roşiile cu compoziţia obţinută, pune le capacul la loc, stropeşte-le cu puţin ulei de măsline şi dă-le la cuptor până ce acestea se înmoaie, iar brânza se topeşte.

SUPĂ DE MAZĂRE CU PESTO
Preparare: 35 de minute

Într-o oală pune la fiert cartofi tăiaţi cubuleţe şi ceapă tăiată sferturi. Când cartofii sunt fierţi, adaugă mazăre congelată şi câteva linguri de pesto, apoi lasă supa să dea în clocot încă 2 minute. Mixeaz-o apoi într-un blender şi serveşte-o cu 1 lingură de smântână.

PESTO CREMOS CU GRISINE ŞI PROSCIUTTO
Preparare: 10 minute

Amestecă o cutie de 300g cremă de brânză cu 3 linguri de pesto, apoi presară deasupra câteva seminţe de pin şi un strop de ulei de măsline extravirgin. Înfăşoară felii subţiri de prosciutto în jurul unor grisine şi serveşte-le împreună cu crema de brânză şi pesto.

TARTĂ CU PESTO ŞI ROŞII CHERRY
Preparare: 45 de minute

Întinde câteva linguri generoase de pesto pe o foaie de aluat de foitaj. Pune-o pe o tavă de copt şi dă-o la cuptor 15 minute. Presară apoi roşii cherry tăiate în sferturi sau în jumătăţi şi coace tarta încă 20-30 de minute, până ce e aurie şi pufoasă.

COTLETE DE BERBECUŢ CU PESTO
Preparare: 15 minute

Încinge o tigaie tip grătar. Unge cotletele de berbecuţ cu 1 lingură de pesto amestecată cu 1 lingură de ulei de măsline, apoi frige-le pe grătar câte 3 minute pe fiecare parte. Lasă-le să odihnească 5 minute, împachetate în folie de aluminiu. Le poţi servi cu extra-pesto, după gust.

RISOTTO CU MAZĂRE ŞI FASOLE VERDE
Preparare: 2 ore şi 15 minute

Topeşte 1 bucată de unt într-o tigaie, împreună cu un strop de ulei de măsline. Adaugă 1 ceapă tocată mărunt şi prăjeşte-o până se înmoaie. Adaugă 300g de orez şi amestecă timp de un minut, până ce devine uşor translucid. Toarnă 100ml de vin şi amestecă până ce acesta se evaporă. Adaugă treptat, cu un polonic, 800ml de supă de legume, amestecând de fiecare dată, până ce aceasta este absorbită. Odată ce orezul s-a înmuiat, adaugă fasolea verde şi mazărea, şi amestecă încă 5-7 minute, împreună cu încă 1 lingură de unt şi 3 linguri de pesto. La final, serveşte cu parmesan ras şi frunze de busuioc.

RETETA PESTO

Ingrediente

100 gr busuioc
30 gr muguri de pin (pinolli, reteta originala cere doar 10 gr)
15 gr parmezan ras
1 catel usturoi (optional)
50 ml ulei masline
sare

Preparare

  1. Se pun in robotel toate ingredientele exceptand uleiul, se pulseaza de cateva ori.
  2. Apoi se pune incet uleiul cu robotul mergand pana cand obtineti o pasta cat de fina doriti, eu o prefer grob.
    * daca nu aveti robot se poate folosi un mojar in care sa striviti toate ingredientele, asta fiind si modalitatea traditionala de preparare a pesto-ului.
  3. Pastrare: puneti pesto intr-un borcan, turnati deasupa un strat fin de ulei de masline(pentru a nu se oxida), inchideti borcanul ermetic si pastrati la frigider. Daca doriti sa-l congelati preparati pesto FARA parmezan (acesta nu se congeleaza bine), apoi puneti-l la borcan cu strat de ulei deasupra si pastrati-l in congelator.

Sursa:http://www.goodfood.ro

Un comentariu:

  1. Numele meu este Dr. Ogbidi, m-am născut într-un mic sat din Africa, fiu demn al Maestrului Kebbi. Tatăl meu mi-a încredințat darul sacru al familiei noastre înainte de a muri. În fiecare zi de când aveam 10 ani, mi-am dedicat viața împlinirii datoriei mele și ajutându-i pe toți cei care vin la mine pentru ajutor. Din acest motiv, mințile mele puternice măresc darul meu față de cel al "Ghidului Sacru", cu permisiunea strămoșilor mei. De aceea a trebuit să călătoresc în afară și dincolo de Africa pentru a-mi pune darul în slujba celor care au nevoie. Incase aveți nevoie de ajutorul meu pentru următoarele: vrăjitorie, sarcină și orice alte tipuri de ajutor nu ezitați să mă contactați la adresa de e-mail: ogbidihomeofsolution1@gmail.com sau apelați / ce puteți face prin: +2348052523829
    Până în cele din urmă îmi împlinesc datoria și destinul.

    RăspundețiȘtergere