Weekend



Weekendul acesta a fost unul plin de evenimente cultural artistice in Baia Mare, un oras care incepe incet incet sa beneficieze de o varietate de evenimente cultural artistice.
Dupa Festivalului de teatru "Atelier" 2011 din 12 – 18 iunie, festival ce a ajuns la editia a 19-a si care de cativa ani buni se desfasoara in Baia Mare, fiind cel mai vechi festival international de teatru din Romania (prima editie avand loc din 1992, la Sfantu Gheorghe, apoi mutindu-se la Baia Mare, in Baia Mare au avut loc Zilele filmului romanesc in perioada 24- 26.06.2011. In cadrul acestor zile au fost proiectate gratuit filme romanesti de succes. Spre bucuria mea au fost si proiectii in aer liber (Amintiri din epoca de aur partea I si II). Numarul mare de participanti denota faptul ca in Baia Mare exista oameni de calitate care isi doresc astfel de evenimente si care nu pierd nici o ocazie(cu toate ca vremea nu a prea tinut cu noi). Ceea ce mi-a placut foarte mult la acest eveniment a fost faptul ca am vazut foarte multe familii cu copii(de altfel si eu am dus-o pe fiica mea la proiectiile din aer liber).
Atmosfera din centrul vechi al orasului a fost una foarte placuta, chiar boema (filme in aer liber, concerte live de calitate la terase)
Va invit si am sa va tin la curent cu ceea ce se intimpla. Intre timp gasiti informatii despre ceea ce se petrece in Baia Mare AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu