INTRODUCERE


Intotdeauna mi-am dorit sa fac ceva deosebit, sa fac ceva care sa ma faca sa ma simt bine atunci cind vad rezultatul, ceva care sa ramina in urma mea, ceva care sa ma faca sa ma simt mandra de mine, stiu, suna foarte pompos sau chiar ridicol, dar asta vreau eu sa fac.
Atunci cind am luat hotarirea de a-mi face un blog nu stiam exact despre ce voi scrie, stiam doar ca vreau sa fac ceva inedit, ceva ce nu mai facusem pina atunci.
Pe parcurs ce scriam aceste rinduri m-au napadit o gramada de ideei despre ceea ce as vrea sa scriu aici pe blog.Iata citeva si poate ma ajutati si voi, sa imi spuneti despre ce ati vrea sa cititi, ce informatii ati dori sa obtineti sau pur si simpul sa veniti cu alte ideei.
Iata si "gama"(categoriile) de informatii pe care o sa le puteti gasii in blog:
- produse bio: informatii legate de locurile unde puteti sa achizitionati diverse produse de calitate, ce noutati mai apar, diferite retete testate sau adunate de pe la diversi colaboratori
- timp liber: sugestii de vacante, locuri de vizitat, activitati sportive, evenimente
- produse hand-made : unde le puteti cumpara, magazine cu materiale si diverse furnituri, tehnici de lucru
dupa cum v-am spus mai astept ideei despre ceea ce ati dori sa gasiti aici pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu