Garana Jazz Festival

In fiecare an astept cu mare nerabdare luna Iulie, am sa va spun si de ce. In luna Iulie se desfasoara Festivalul International de Jazz la Garina, unde, de 3 ani suntem abonati. E un festival de mare calitate cu invitati de renume in lumea muzicii.

O atmosfera minunata, cu muzica de calitate si public care stie sa aprecieze astfel de evenimente. Anul acesta Festivalul de Jazz se desfasoara in perioada 21.07 - 24.07.2011 in locul numit Poiana Lupului, sat Garina.In cazul in care nu stiti unde se afla Garina (sincera sa fiu nici eu nu am stiut pina acum 3 ani), am sa va lamuresc eu. Satul este asezat intr-o zona splendida a versantului nordic al muntelui Semenic, la circa 36 km de Resita.


Avand in vedere ca, de obicei concertele incep de pe la ora 18, toata ziua poate fi rezervata relaxarii si vizitarii zonei (ce nu duce lipsa de atractii turistice).
Va sugerez : plimbari cu bicicleta (zona fiind renumita pentru traseele de bicicleta), baie in lacul Trei Ape, drumetii, vizitarea satelor din apropiere care se poate face si pe jos (Garana, Brebul Nou, Valiug si Teri Ape), vizita la muzeul din satul Garina, etc.

In zona se poate sta la cort sau in diverse pensiuni (trebuie sa aveti insa in vedere ca rezervarile sa fie facute din timp )

Link-uri utile:

http://garana-jazz.ro/
http://cazare-garana.viaromania.eu/
http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Stefan_BothTimisoara-festival-jazz-garana-Marius_Giura_0_508149715.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu