Salatele - preferatele mele


Atunci cind vreau sa fac ceva de mancare rapid, sanatos si satios in acelas timp, fac o salata. Toata familia o maninca, iar mie imi este foarte comod sa combin ce am prin frigider intr-o salata delicioasa si hranitoare.

Lasati imaginatia sa zboare in ceea ce priveste ingredientele. Puteti folosi salata verde sau orice alt "derivat" al ei (rucola, andive, spanac proaspat, etc), legume (rosii, ardei, castraveti, cartofi, morcovi, etc) sau chiar si fructe, oua, seminte ( de in, floarea soarelui, dovleac), carne (de peste sau pui), ciuperci citeva crutoane sau orice altceva credeti ca s-ar potrivi, iar ca dressing puteti sa folositi doar ulei de masline extra virgin sau puteti sa faceti combinatii mai "complicate".

La sectiunea idei si sfaturi pentru bucatarie am sa postez citeva idei de retete de salate si dressing. Nu va cramponati de faptul ca nu aveti unele ingrediente din retetele postate, inlocuiti-le cu ce aveti prin casa si, asa cum am mai spus jucati-va cu ingredientele, e distractiv sa faci salate.

http://retete.eva.ro/salate/vara-alege-salatele-articol-9099.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu