Miscarea "No-kids-allowed"


Am citit azi un articol pe yahoo news, care mi s-a parut amuzant la inceput, dar apoi m-a pus pe ganduri. Se pare ca in America si nu numai a inceput miscarea "no kids allowed".
Ce inseamna acest lucru ? În ultimul timp, plângeri cu privire la copii ţipând si fugind in toate directiile sunt luate în serios, nu numai de către companiile aeriene, de hoteluri, cinematografe, restaurante, chiar şi magazine alimentare, acestea interzicind accesul copiilor sub 6 ani.
"Initiatorii" acestei "noi miscari" sunt o mana de oameni foarte instariti, intr-o lume in care din ce in ce mai multe cupluri hotarasc sa nu aiba copii. Cu toate ca nu pot sa ii acuz pe deplin pentru aceasta "dorinta/alegere" a lor de a nu avea copii prin preajma in restaurante si avioane. De cite ori nu ati dorit sa luati o cina linistita la un restaurant impreuna cu sotul/sotia, iar la masa de linga sa fie o familie cu un copil sau mai multi ce urla si arunca cu mancare in toate directiile, sau citi nu am mers in concediu cu avionul si tot zborul am avut "concert" din cauza unui micut caruia nu ii place sa zboare............

Nu ma intelegeti gresit, si eu am o fetiza si imi place sa o duc peste tot cu mine, insa trebuie sa ne stim si noi limitele si bunul simt, iar copilul trebuie educat. Nu putem merge cu un copil razgaiat care urla si alearga peste tot si sa ne asteptam ca toata lumea sa fie draguta cu noi. Au si oamenii rabdarea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu