Vacanta - nu uitati si de actele necesare

Fiind in febra pregatirilor de vacanta am uitat ca ne trebuie si pasapoarte sa putem calatorii, mai ales ca Ema vrea sa mergem in Spania. Uitindu-ma peste acte am constatat ca, tocmai ei i-a expirat pasaporul si trebuie sa il refacem. Am intrebat mai multe persoane cum sta treaba si am primit tot atitea raspunsuri, unde mai pui ca am auzit ca trebuie sa stai la cozi insuportabile si interminabile (specifice romanilor), iar progamul de lucru e doar pina la 12.00.

Nemultumita fiind de raspunsurile primite am hotarit sa ma informez direct de la sursa, asa am aflat si tarifele, valabilitatea actelor si progamul de lucru (destul de flexibil de altfel).




Pentru cei din judetul Maramures puteti gasi informatiile pretioase aici :
http://www.pasapoarte.mai.gov.ro/indexMaramures.htm

Pentru Bucuresti aici:
http://www.pasapoarte.mai.gov.ro/indexBucuresti.htm

Ideea e ca trebuie doar sa dai o cautare pe Google dupa cuvintul "pasapoarte" si va lamureste internetul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu