DIY - magneti dragalasi

    Intotdeauna mi-au placut magnetii de diferite marimi, forme, culori. Insa nu mi-am imaginat ca poate fi atit de simplu sa ii fac eu. Am gasit pe net un tutorial dragut despre acest lucru pe care m-am gandit sa il impartasesc cu voi. Puteti face acest proiec impreuna cu copii, sigur se vor distra de minune.

 Aveti nevoie de:
- carton colorat si lucios
- coala magnet  *putin mai groasa (o gasiti in magazinele cu materiale pentru crafts)
- foarfeca
- lipici
- 15-25 minute :) 

   Taiati coala magnetica in patrate de 2 x 2 cm. Apoi taiati cartonul colorat in patrate putin mai mari decat cele de magnet. Daca doriti puteti sa taiati cartonul si cu foarfeca model, astfel va iesi in valuri. Urmatorul pas e sa lipiti cartonul pe bucatile de magnet. 
Et voila! Un set nou de magneti veseli si colorati!

Magnetii de la care mi-a venit ideea

Ingredientele principale :)

Ta-daaam!

Magnetii cei veseli, pe frigider


Sper sa va placa ce a iesit. Puteti experimenta cu diverse tipuri de carton, diverse marimi si forme.. 

Sursa si foto: http://www.misshappy.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu