Cum facem un sort de bucatarie pentru copii?

Fetita mea adora sa ma ajute in bucatarie la prepararea prajiturilor, insa de fiecare data hainele ei arata de parca ea ar fi prajitura (faina, oua, cacao....) . Am tot cautat sorturi pentru copii insa nu am gasit nimic.
Am gasit insa pe net o varianta simpatica si usoara de a fabrica un sort pentru copii.

Materiale necesare :
- batic ( mai mare sau mai mic in functie de copil si lungimea pe care o dorim)
- snur ( aprox 1m)
- ata
- ac

Cum procedam :
Se i-a baticul si se pune pe diagonala si se impatureste un colt la fel ca cel din imagine. Se coase coltul astfel incit sa ramana o bucla prin care trecem snurul. Se cos capetele snurului astfel incit acesta sa poata fi pus dupa gat. La colturile laterale se mai cos doua bucati de snur astfle incit sa se poata lega in jurul braului. Cam atit.

Sper ca am fost destul de explicita, oricum va trimit si linck-ul de unde am luat modelul in care nu s-a inteles prea bine cum trebuie procedat.

Sursa:www.marthastewart.com/270071/bandanna-clothing-crafts?czone=crafts/sewing-cnt/sewing-projects&center=326405&gallery=275245&slide=270071

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu