Nasturi - marimi, forme, materiale


Buttons!
Nasturii...accesoriile acelea micuțe, colorate și drăgălașe! Dintre toate accesoriile folosite în lucru manual mărturisesc faptul că nu m-aș putea sătura niciodată de nasturi. De aceea am căutat câteva idei pentru a-i confecționa singură, în așa fel încât să depășesc tiparele cutiei de nasturi din plastic.
Am găsit materiale care mai de care mai diverse! Enjoy!
.
1. Material textil
Nu-i așa că găsiți prin casă resturi de materiale textile, rătăcite pe undeva, întrucât nu știați la ce le mai puteți folosi? Iată o soluție utilă, cât se poate de draguță și de recycle-friendly. Am găsit ideea aici, aveți și un tutorial foarte bine făcut.
2. Polistiren
Știți voi, bucățele din acelea de expandat pe care le găsim peste tot în cutiile electronicelor cumpărate! Se lucreaza ușor cu acest material și puteți apoi picta nasturii în ce culori vă doriți. Dacă vă plac nasturii enormi și simpatici, cu scop decorativ, cu singuranță vă va încânta următorul tutorial .
3. Lemn
Pentru cei dintre voi care vă încumetați să folosiți fierăstrăul și bormașina am găsit niște nasturi dintr-un material natural și elegant: lemnul. O plimbare la pădure și veți putea găsi o crenguță potrivită! Am găsit ideea aici, unde aveți, de asemenea, un tutorial foarte bine explicat.
4. Dopuri de sticlă
Pe cât de trăznită pare ideea, pe atât de mult mi-a plăcut! Dopuri de sticlă se găsesc în diferite modele și culori, sunt la îndemână și cu siguranță bune pentru a crea accesorii cu care veți ieși din mulțime! Inspirați-vă de aici.

5. Fetru
Materilalul meu preferat - fetrul - nu putea lipsi din recomandările mele nici de data aceasta. Textura pufoasă și culorile vibrante te vor ajuta să creezi năsturei foarte veseli. Folosiți-i însă, de exemplu, pe accesorii pe care nu le udați/spălați foarte des pentru că este posibil ca fetrul să se scămoșeze la spălări constante. Ideea am luat-o de aici.

6. Carton
De data aceasta vă recomand clasicele cartoane de ouă, pentru că sunt realizate din carton mai rezistent. Acesta este un proiect excelent mai ales pentru copii, este ușor de pus în practică și dintr-un material prietenos pentru cei mici. Ideea o găsiți aici.


7. Lut polimeric
Lutul polimeric este de mai multe tipuri, însă cel mai cunoscut este fimo. Găsiți într-un alt articol prezentat pe site detalii despre acest material. Așadar dacă aveți chef de copt și colorat, alegeți să faceți nasturii propuși în tutorialul acesta.

Am ales să prezint materiale reciclabile sau destul de neobișnuite pentru a crea nasturi. Pentru mine reprezintă mereu o provocare plăcută și un exercițiu creativ să găsesc întrebuințări mai puțin obișnuite pentru materiale aparent inutile! Ce ziceți, ne apucăm de meșterit?

Sursa: http://www.revista-atelierul.ro/2011/09/13/buttons/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu