Decoratiuni de Craciun din servetele

Cu ocazia Craciunului imi place sa daruiesc cit mai multe cadouri prietenilor si familiei, tocmai de aceea incerc ca, fiecare cadou ori cit de simbolic ar fi sa fie personalizat. Astfel incep din timp sa imi fac lista si sa caut ideei.

Anul acesta am dat peste citeva sugestii dragute si usoare pe care le puteti face si voi.

Steluta din servetele:

Materiale necesare:
- servetele colorate suficiente pentru a face 12 cercuri
- creion
- scobitoare

- lipici hartie
- cutter

- ac si ata sau pan
glica subtire pentru legarea stelutei

Cum procedam: Printati forma stelutei pe un carton, apoi puneti cercurile peste servetelele colorate. Taiati cu, un cutter liniile punctate de pe tipar. Inlaturati tiparul, lasand doar primul stat al servetelului (de obicei servetelul este format din 3 straturi). Asezati creionul pe cercul format din servetel cu varful inspre exterior,apoi rasuciti creionul pina cind laturile formeaza un con.Cu ajutorul scobitorii lipiti pe interior conul astfel incit acesta sa nu se desfaca.Repetati procedura pentru toate cele 12 foi, apoi punetile una peste alta cu fata in jos. Cu ajutorul unui ac cu ata sau panglica subtire coaseti stelele in acelas mod in care se coase un nasture cu doua gauri.
Stingeti cu grija ata astfel incit stelele sa se grupeze intr-o sfera. Faceti un nod si gata.

Pentru a intelege mai bine ceea ce am descris am sa va pun si niste poze.

Spor la treaba!
Sursa:www.marthastewart.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu