Dieta Dukan

Dupa o discutie avuta cu una dintre prietenele mele legat de diete si cure de slabire, m-am hotarit sa tin si eu dieta despre care mi-a povestit ea. Am intrat pe net pentru a ma documenta si am luat hotarirea sa incep pentru prima data in viata mea o cura de slabire.

Despre ce este vorba? Dieta DUKAN.
Trebuie sa va marturisesc insa ca prima etapa este foarte grea (cel putin pentru mine a fost) deoarece nu ai voie sa maninci decit proteine (eu fiind obisnuita sa maninc mai mult legume si fructe), dar odata trecuta in faza 2 poti sa combini proteine si legume si de aici cura devine putin mai usoara de tinut .

Am inceput cura in 10.01 si pina la data de 1.02, am slabit 3,4kg. E un rezultat neasteptat trebuie sa recunosc si asta m-a motivat sa duc dieta pina la capat. (de la 61,8 - 55 kg sper sa reusesc) Am sa va tin la curent cu evolutia.

Nu vreau sa ii fac reclama, vroiam doar sa va dau un sfat legat de cura de slabire si sa impartasesc cu voi din experienta mea avuta cu dieta Dukan. Pentru mine chiar functioneaza, chiar daca in ultima vreme am mai si trisat si am mancat si chestii interzise. :)

Singurul "dezavantaj " al dietei este faptul ca tot pantalonii imi sunt largi si trebuie sa fac niste noi investitii! :)))

Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre aceast dieta am sa postez mai jos citeva site-uri ajutatoare.

- http://www.plusdieta.ro/dieta-dukan
- http://dietadukan.ro/
- http://www.dukandiet.co.uk/ - aici , completind un chestionar veti putea afla care este adevarata voastra greutate si cit vor dura fiecare etapa in parte.


In cazul in care va apucati de cura se ne spuneti si noua cu evolueaza "problema". Succes

8 comentarii:

  1. Asa cum am promis vreau sa va spun ca am terminat dieta si am ajuns la greutatea de 56.5kg.Un rezultat foarte bun avand in vedere ca am inceput cu 61.8kg.
    Singura problema e acum ca trebuie sa imi schimb garderoba.:)))
    Daca voi avea grija sa respect in continuare citeva reguli imi voi pastra aceasta greutate pentru totdeauna.(cel putin asa ne garanteaza domnul Dukan)

    RăspundețiȘtergere
  2. si in aceste 2 saptamani ce greutate ai avut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te referi la primele doua saptamani?daca da,ei bine,atunci am slabit cam un 1kg din greutatea initiala.

      Ștergere
  3. Cand ai spus ca ai mai si trisat, ce inseamna? cat de departe ai mers?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am parcurs toate etapele , insa in unele zile am mai mancat si alimente interzise :)Pot insa sa recomand cu tarie aceasta cura.La mine a avut efect si chiar si acum dupa un an de la cura nu m-am mai ingrasat.Amramas doar cu acel 1 kg pe care l-am luat chiar dupa cura de slabire (finalul curei a coincis cu Pastele anul trecut si nu m=am abtinut de la multe chestii :)

      Ștergere
  4. In perioada de consolidare ai mai slabit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, in perioada de consolidare nu am mai slabit.Ai tinut si tu cura ? Daca da sa ne impartasesti si noua impresiile tale despre aceasta experienta.
      Merci

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere