Vreau si eu o masina de spalat vase

De cind imi doresc o masina de spalat vasele!!!Dar lumea din jurul meu imi spune ca nu se merita ca e prea scumpa sau consuma mult si nu e rentabila, insa am gasit acest articol pe unul dintre blogurile interesante gasite pe net care ma motiveaza si mai tare sa imi cumpar una.
Iata mai jos articolul despre care spuneam:
 
"Vorbeam acum cateva zile cu o clienta despre detergentul pentru masina de spalat vase, cand am ajuns amandoua la aceeasi concluzie: romanii nu prea au masini de acest gen. Eu am constatat si prin faptul ca la 10 detergenti de vase vanduti daca se vinde un detergent de masina de vase, dar si pentru ca n-am zarit asa ceva aproape la nimeni pe acasa, ea imi povestea ca atunci cand a venit cineva sa-i instaleze mobilierul de bucatarie era prima oara pentru persoana respectiva cand vedea o masina de spalat vase (desi nu sunt sigura ca acesta era contextul, oricum unul apropiat).

In Olanda e invers, n-am ajuns in nicio casa in care sa nu existe asa ceva in bucatarie. Tot acolo am experimentat locuitul intr-o casa dotata cu masina de spalat vase, si de atunci e in topul meu 3 cele mai importante aparate inventate de oameni (dupa masina de spalat rufe si epilator).

Acasa am masina de spalat vase de ceva mai mult de 1 an, ceea ce mi-a adus urmatoarele avantaje:

- mai mult timp liber. Imi povestea o prietena ca ajunge acasa de la lucru si intra imediat in bucatarie, facut mancare, spalat vase, facut ordine etc. Trecand peste faptul ca daca as avea acest stil de viata probabil ca m-as sinucide (metaforic vorbind), din aceasta insiruire se pot scoate foarte usor vasele, adica cel putin jumatate de ora castigata pe zi.

- mai putina apa consumata. De cand avem masina de vase, consumul de apa rece la bucatarie a scazut de la 2 metri cubi la mai putin de 0,5 mc (cu ambele masini de spalat acolo), iar consumul de apa calda este nesemnificativ (undeva sub 0,1 mc). Consumul de curent este de asemenea nesemnificativ.

- maini mai fericite. Daca vi se usuca excesiv mainile, o sa fiti surprinsi de imbunatatire daca nu mai spalati vasele cu mana, aceasta fiind una din principalele cauze ale pielii uscate pe maini.

- mai multa ordine in bucatarie. Nu mai am munti de vase in chiuveta, pe dulap si oriunde se mai strageau ele.

- relaxare. Sa vedeti ce bine e sa mananci si sa poti sta linistit dup-aia, fara sa te stresezi ca trebuie sa stai jumate de ora in picioare sa speli farfurii.

- si nu in ultimul rand, ca sa nu uitam de ce suntem aici, este mult mai ecologica. O masina de spalat vase reduce semnificativ amprenta de carbon a unei locuinte.

Noi avem o masina de vase de marime medie pe care o folosim la 2-3 zile, si chiar si cu detergentul bio le face luna.
 
Va recomand sincer sa va cumparati asa ceva, va face viata mult mai usoara."


Sursa: http://organicinromania.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu