New place in town - Le Bistrot

Ieri, am stabilit cu prietena mea buna ca dupa gradinita sa iesim cu fetele la o inghetata, insa cum planurile de acasa nu pusca tot timpul, ploaia ne-a obligat sa ne schimbam planul. Tot gandindu-ne unde am putea merge cu fetele ( sa fie ambianta placuta, sa nu fie fum de tigara...) , mi-am adus aminte despre un loc deschis de curind in oras. 

Cu toate ca Baia Mare nu duce lipsa de localuri/baruri (gama fiind foarte variata in acest domeniu), am descoperit din intimplare prin intermediul unui prieten de pe facebook (site care devine din ce in ce mai util atunci cind vreau sa aflu noutati si informatii )  un nou "local". Desi pe pagina de facebook nu sunt poze multe, a existat totusi o poza, care m-a facut curioasa si dornica sa aflu mai multe detalii despre acest loc.
Am luat fetele si ne-am dus sa "verificam" localul. Locul s-a dovedit a fi exact ceea ce cautam si lipsea din peisajul orasului.

Le Bistrot este inca de la prima impresie un loc din care nu ai mai vrea sa pleci. Nuantele folosite la decor si mobilier sunt vesele si calde, designul interior te duce cu gandul la terasele si bistro-urile din Paris unde fugi sa bei o cafea, sa mananci ceva in compania unor prieteni sau in compania unei carti bune.

Chiar daca fetele erau destul de agitate, angajatii au fost foarte amabili si rabdatori cu ele atunci cind au comandat (decizie foarte grea de luat :)), ambianta foarte placuta, muzica potrivita , mancare buna, preturi accesibile, ma fac sa recomand acest bistro prietenilor.


Insfarsit un loc care ma reprezinta si in care voi merge cu placere de fiecare data.

Bun venit si succes in activitate!!!!!!! 

Le Bistrot
str. Scolii ,(fostul WILD WEST)
Baia Mare


Pozele postate sunt cele care m-au facut sa VREAU sa merg la Le Bistrot. Sper sa nu se supere fotograful ca le-am folosit.Daca e vreo problema sa ma anunte.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu